
UFC е свободен да преговаря с потенциални партньори, докато се засилват разговорите за следващата сделка за права за излъчване, но изглежда, че Netflix може вече да е извън надпреварата.
Настоящата седемгодишна сделка с ESPN приключва в края на 2025 година, а според източници, UFC ще търси около 1 милиард долара годишно в новия си договор. След като WWE сключи огромна петгодишна сделка на стойност 10 милиарда долара за излъчване на „Monday Night Raw“ в Netflix, веднага се появиха спекулации, че UFC може да последва същия път. Все пак, и UFC, и WWE са собственост на TKO Group Holdings.
Въпреки това, съизпълнителният директор на Netflix Тед Сарандос коментира интереса на компанията към UFC и други възможни спортни права като Мейджър лийг бейзбол, но даде да се разбере, че Netflix все още залага на еднократни, грандиозни събития, а не на закупуване на цели пакети за спортни излъчвания.
„Няма да коментирам конкретни възможности в момента“, каза Сарандос по време на разговор с инвеститори. „Но ще ви насоча към писмото ни до акционерите – стратегията ни за събития на живо остава непроменена. Оставаме фокусирани върху големите, пробивни събития. Нашата публика ги обожава.“
„Всичко, което преследваме в пространството на спортните събития, трябва да има икономически смисъл. Събитията на живо заемат много малка част от нашия общ разход за съдържание. Имаме около 200 милиарда часа гледане, така че тази част е минимална. Но, разбира се, не всички гледания са равни. Това, което видяхме при събитията на живо, е много силен ефект по отношение на вирусността, интереса и привличането на нови абонати. Искаме да надграждаме върху това.“