В продължение на години Тед Сарандос, директор на Netflix, обещаваше, че услугата за стрийминг, която се гордее с 270 милиона абонати, няма интерес да се занимава със спортни програми на живо.
Тази философия се промени сериозно през последните месеци, особено с новината, че Netflix е сключила сделка с NFL за излъчването на коледните мачове в стрийминг услугата през следващите три години. Партньорството стартира през 2024 г.
Не бяха разкрити никакви финансови подробности около сделката, но като се има предвид, че Amazon плаща 1 млрд. долара годишно за един-единствен мач всяка седмица в четвъртък вечер, може да се каже, че Netflix не е получила изгодна отстъпка при преговорите с NFL.
„Толкова сме развълнувани, че мачовете на NFL по Коледа ще бъдат само в Netflix,“ заяви главният директор по съдържанието на Netflix Бела Баджария в съобщение за пресата.
Netflix също така плати 5 млрд. долара, за да се сдобие с възможността да излъчва WWE Monday Night Raw. Битката между Джейк Пол и Майк Тайсън ще е дебютното издание на Netflix в света на спортния лайвстрийм.