Рекорден брой читатели се довериха на онлайн медиите на Investor Media Group през ноември
Рекорден брой читатели се довериха на онлайн медиите на Investor Media Group през ноември, което отреди на медийната група с най-разнообразното журналистическо портфолио от канали на пазара, най-големият ръст в историята ѝ досега. По данни на Gemius през ноември Investor Media Group е достигнала до 62% от интернет аудиторията, което означава че 2.9 милиона потребители са избрали да се информират от онлайн медиите на групата, правейки Investor Media Group втората най-предпочитана група в България.
Изключителни резултати постига и сайтът на националната политематична телевизия Bulgaria ON AIR – Bgonair.bg. Посетителите в него са достигнали рекорден брой през ноември – над 994 000 по данни на Gemius.
Това е втори пореден месец с исторически ръст за сайта на политематичната телевизия, като спрямо добрите си резултати през октомври, сега bgonair.bg бележи още по-голямо увеличение – с 59 на сто (по Gemius). На годишна база аудиторията на уебсайта се е увеличила над 5 пъти, а пазарният дял е нараснал с цели 15 пр.п., за да достигне до 21%. Паралелно с това 98% е ръстът на директния трафик към bgonair.bg, което показва, че все повече потребители избират да се информират за най-важните новините именно от сайта на Bulgaria ON AIR, където се качват както всички журналистически разработки и репортажи от новинарските емисии, така и всички коментари и горещи дискусии от предаванията в ефира на телевизията.
В началото на ноември bgonair.bg добави и нова функционалност на уебсайта си, с която създаде дигитално портфолио от сериали. Така на уебсайта на телевизията всеки може да гледа пропуснатите епизоди на любимите си сериали след ефир – в удобно време, напълно безплатно и достъпно.
Сред най-четените новинарски уебсайтове в България е и Dnes.bg. През ноември той също отчита значително увеличение на потребителите си. Над 1 200 000 млн. души са избрали да се доверят на бързината и качеството на новините в Dnes.bg, което е ръст от 9 на сто спрямо октомври и от 14% на годишна база, с което заслужено медията си печели и водещ пазарен дял от 26% сред най-четените новинарски сайтове в България.
Рекордни резултати и впечатляващи ръстове постигат и специализираните тематични портали от портфолиото на Investor Media Group, които през годините са се доказали като водещи в сегментите си. Сред тях е и сайтът за най-новото от света на автомобилите и високите скорости – Automedia.bg. На фона на тенденцията за спад на трафика в сегмента през ноември Automedia.bg не просто регистрира ръст в посещенията си, но и отбелязва най-доброто си постижение до момента и ръст на посетителите със завидните 52% на годишна база.
Паралелно с това, през ноември над 1 000 000 души са избрали да се доверят и на здравния портал Puls.bg за компетентна и достоверна информация директно от медицински специалисти, което е ръст от 17% спрямо месец по-рано и от 21% спрямо същия период на миналата година.
Голямо покачване на трафика бележи и сайтът за бойни изкуства и спортове Boec.bg. През ноември аудиторията достига до рекордните над 248 000 потребители, което е увеличение от 64% на месечна база и 56% в сравнение с миналата година.
Ръстове в аудиторията си отчитат и сайтовете, предназначени за дамската аудитория – лайфстайл порталът, посветен на модата и красотата Tialoto.bg, и любимата онлайн медия на модерната жена и домакиня Az-jenata.bg. През ноември над 688 000 потребители са посетили Az-jenata.bg, което е 18% ръст на годишна база, а Tialoto.bg успява да привлече интереса на над 364 000 почитателки на селективната козметика и висшата мода. Ръстът в трафика на Tialoto.bg е с 13% на месечна и със завидните 46% на годишна база.
Впечатляващите резултати са поредното доказателство за високата потребителска оценка и доверие, което потребителите гласуват на медиите в Investor Media Group. Успехът на групата се дължи именно на широкото портфолио от утвърдени информационни източници, които са лидери в сегментите за бизнес новини, развлекателно съдържание и експертна информация.
Политематичното портфолио на групата се състои от пълната гама от медийни продукти, със засилен фокус върху предоставянето на качествено видеосъдържание, и включва националната политематична телевизия Bulgaria ON AIR, бизнес канала Bloomberg TV Bulgaria, над 16 водещи онлайн медии и сайтове в различни сегменти, радио Bulgaria ON AIR, както и списанията Bulgaria ON AIR The Inflight Magazine, Investor Digest и GO ON AIR The Traveller’s Magazine.