Начало ММА Продукцията на UFC 306 включва 6 късометражни филма между битките

Продукцията на UFC 306 включва 6 късометражни филма между битките

Продукцията на UFC 306 включва 6 късометражни филма между битките
0

С инвестиция от 20 милиона долара UFC 306 в „Sphere“ в Лас Вегас обещава да изглежда различно от всяка друга карта, която промоутърът е организирал.

Амбициозното начинание е първото спортно събитие на живо в огромната арена на стойност 2,3 млрд. долара, която разполага с обгръщащи LED екрани в цялата арена, с 16К резолюция и поглъщащ звук за присъстващите.

Времето за провеждане на събитието през септември се оказа удобно до голяма степен поради спора между UFC и MGM, които имат цялостен договор за шоутата в Лас Вегас, като всички останали големи карти се провеждат в T-Mobile Arena. След като MGM подписа договор с боксьора Канело Алварез за битката му на 14 септември в T-Mobile Arena, UFC успя да постигне успех с шоуто в Sphere, която е собственост на същата компания, стояща зад Madison Square Garden в Ню Йорк.

След като си осигурява мястото, UFC започва да планира сложна продукция, посветена на Деня на независимостта на Мексико, и да работи с режисьора Глен Вайс, който продуцира събития на живо като Оскарите и наградите Еми.

Една от най-големите разлики за UFC 306 са шестте кратки филма, които ще се излъчват между битките и които отбелязват приноса на Мексико към бойните спортове. Продуцентът и режисьор Карлос Лопес Естрада помогна за създаването на късометражните филми, всеки от които е с продължителност около 90 секунди, а видеата ще се излъчват между всяка битка от основната карта.

тагове: