Ако сте обърнали внимание на рекламите през последните няколко месеца, може би сте обърнали внимание на появата на новия онлайн бранд за спортни залози и казино игри. Анализаторите побързаха да ни запознаят с всички Sesame бонуси и промоции и освен това няма как да не останем очаровани от някои основни предложения, с които се очаква новия бранд да привлече нови клиенти.
Тук е повече от ясно, че имаме една приятна препратка към миналото и легендата за Али Баба и 40-те разбойника, а ако си спомняте историята, вратата на интелигентната – бихме казали дори смарт пещера – носеше името на тази онлайн платформа за забавление. Почитателите на казино игрите знаят, че този оператор вече има доста сериозен опит в наземните обекти, но тук спокойно можем да говорим за една нова територия. Няма как да не открием, че все повече клиенти се опитват да открият нови и още по-приятни промоции, а сега имаме възможност да видим дали опитът може да се премести в следващата платформа и да предложи далеч по-добри предизвикателства.
Тук обаче трябва да говорим най-накрая и за така наречените съкровища, за които се споменава в заглавието. За какво става въпрос? Както се досещате, всяко едно онлайн казино идва с няколко вида бонуси, те се предоставят още при първата регистрация и анализаторите дават висока оценка на стартовите.
Всеки клиент търси едно сериозно разнообразие и по-високи шансове за успех, както и редуциране на риска – бонусите имат точно тази функция и макар изискването е да се наблюдава една по-смела игра, няма потребител, който да не е съгласен да се включи именно в това. Освен това ще открием, че доста от клиентите откриват и много разумни условия за изпълнение, което също може да се отчете като принос за по-високите оценки.
Тук обаче трябва да говорим за още една много важна подробност – началните промоции никога не са били единствени и точно затова фокусът преминава през всички останали съкровища. Логично е, че за създаването на лоялни потребители са необходими допълнителни промоции и бонуси, все пак играта трябва да продължи в същия добър тон, но както се досещате, екипът трябва да знае какво е най-доброто предложение за потребителите и на какво трябва да заложат, ако се опитат да открият повече възможности и шансове за забавление. Въпросната съкровищница притежава едно добре разработено поле за изготвянето на персонални бонус оферти.
Тази практика става все по-популярна, особено след като открием, че предложенията са особено адекватни. Какво имаме предвид? Нека кажем, че имаме клиент, който се забавлява предимно в живото казино и очевидно му харесват предложенията там, следващият му бонус ще бъде специално разработен, за да отговаря на интересите на игра. Ако обръщаме повече внимание на ротативките, то тогава няма как да останем без подобна промоция. Всичко това не само не може да ни изненада, но ни дава и добри шансове да се наслаждаваме повече на любимите предложения.
Промоцията става още по-приятна, когато разберем, че следващата оферта идва на база нашата активност. По-важното е, че не се разкрива какви могат да бъдат, защото освен бонус без депозит, можем да се радваме на безплатни завъртания, безплатна игра и понякога можем спокойно да получаваме кеш бонуси. Единственото условие е просто да се съгласим да получаваме оферти с информация за казиното, ако се стремим да открием нови и още по-добри промоции. Смятаме, че е справедлива цена, а ако се чудите защо опцията е направена така – GDPR изисква съгласието за пращане на известия дори на този вид бонуси. Ако пропуснете да дадете съгласието си, може да направите това на малко по-късен етап.