Най-голямата стрийминг платформа в света – Netflix, може да се включи в бизнеса с бокса, въпреки тенденцията към отказване на големите медии от спорта. The Wall Street Journal разкри в своя публикация, че компанията води преговори с няколко промоции и прави тестове за живи спортни събития.
На масата за преговорите към момента са Джейк Пол и Ал Хеймън. Младият инфлуенсър се превърна в един от флагманите за развитието на бойните спортове в последните няколко години със своите инфлуенсърски битки и сблъсъците между MMA величия и боксьори. Хеймън пък е водеща фигура в боксовата промоция от години насам със своята Premier Boxing Champions.
PBC със сигурност трябва да търси поле за изява, след като Showtime обяви край на своя бизнес с бокса на живо, считано от края на 2023 г.
Пол от своя страна вече има договор с DAZN, който обаче не е задължаващ и това му дава възможност, за да разпространява продукцията си на още места. Ако сключи в крайна сметка сделка с Netflix, той определено би се превърнал в един от най-популярните бизнесмени в света на бойните спортове.
Netflix към момента се радва на четвърт милиард абонати по света. Аудиторията обаче със сигурност ще нарасне, ако започне да предлага някои от най-големите боксови събития.