Мейнстрийм медиите са в криза, каквото и да ни убеждават с коментарите си от малкия екран. Един от финалните опити за възвръщане на интереса към тях е насочен към риалити форматите, които в момента заемат 1/3 от ефирното време не само в България, но и в големи части от света. Но дори традиционно хитови продукции не се радват на обичайния си успех, просто защото времето на телевизиите е към своя край. Впускаме се в тази меланхолия с оглед новината, че един от най-хапливите езици в бокса – Карл Фрош, разкри, че е получил оферта за участие в британския Big Brother, но категорично е отказал. В типично свой стил той даде ясно да се разбере какво чувства по адрес на телевизионните риалитита в интервюто си за Casino Apps.
„Не гледам мейнстрийм телевизия. Нищо не гледам там. За мен те са част от тихото промиване на мозъци, което се случва. Получих предложение за участие в новия Big Brother. Никакъв шанс! Дори не исках да разговаряме. Щях да влизам в I’m A Celebrity, само защото децата ми го обичаха. За щастие, не ме избраха. Избегнах куршума. Но нямам и амбиция да участвам в нещо подобно. Не ме интересуват“, заяви категорично Фрош.
Имаше години, в които на практика единственият източник на информация и забавление бяха телевизионните канали. Именно тогава тези формати бяха в апогея си, като занимаваха обществото ежедневно със себе си. С развитието на интернет обаче хората откриха цял един нов свят. Може да се каже дори, че живеем в ерата на подкастите, тъй като днес всеки с мобилен телефон и желание за изява създава съдържание за заобикалящия го свят. Това носи своите-собствени проблеми, но е факт, че телевизията губи битката с интернет и няма да е изненада, ако скоро последват съдбата на вестниците. Те днес са бутиков продукт без реална практическа стойност.