Най-голямата MMA организация в света – UFC, е напът да финализира сделката за следващия 10-годишен период, по повод телевизионните права на компанията. Това съобщи самият Дейна Уайт в интервю за Bloomberg.
Договорът на UFC с ESPN изтича след няколко месеца, а това отваря вратите за конкурентите, които биха искали да се включат в наддаването за спортното шоу.
Уайт не разкрива, дали в момента има конкретни оферти от други медии, нито споделя за какви суми се дискутира. Все пак промоцията му вече е под шапката на TKO и решението не зависи само от него, а и от акционерите.
Сред останалите потенциални медийни партньори с нужния капацитет са DAZN, Amazon Prime, Sky Sports и разбира се Netflix, след като най-голямата стрийминг платформа дебютира в спорта на живо с боксовата гала между Майк Тайсън и Джейк Пол, за да счупи редица рекорди и то дори без да предлага възможно най-добрия продукт.
Едно е сигурно – сделката би могла да се превърне в една от най-скъпите в историята, тъй като засяга дългосрочна инвестиция от 10 години.
@bloombergbusiness When the #UFC shops around its media rights next year, the mixed-martial-arts company will be looking for a decade-long partnership, #CEO Dana White said. #fighting #sports #business ♬ original sound – Bloomberg Business