Начало Бокс Изпълнителният директор на Netflix казва, че компанията е научила много за стрийминга на живо

Изпълнителният директор на Netflix казва, че компанията е научила много за стрийминга на живо

Изпълнителният директор на Netflix казва, че компанията е научила много за стрийминга на живо
0

Мачът между Джейк Пол и Майк Тайсън привлече над 100 милиона зрители.

Въпреки успеха на аудиторията, събитието бе белязано от значителни технически проблеми със стрийминга в платформата на Netflix.

Netflix, която има над 282 милиона абонати в световен мащаб, тепърва разширява дейността си в сферата на събитията на живо. След експериментите с NFL на Коледа и дебюта на WWE шоуто Monday Night Raw през януари, компанията се сблъска с „растежни болки“, както ги нарече главният директор по съдържанието Бела Баджария.

Очаквахме голям брой зрители, но това беше огромна цифра,“ заяви Баджария на пресконференция. „Нашите инженери реагираха бързо, стабилизираха ситуацията и много от зрителите успяха да се върнат към гледането сравнително скоро. Това обаче е част от процеса на обучение и подготовка за бъдещи големи събития“

Netflix наскоро сключи значителна 10-годишна сделка на стойност 5 милиарда долара с WWE за прехвърляне на шоуто Raw от мрежата USA към платформата си. Това е част от стратегическото разширение на WWE, която също е част от TKO Group Holdings заедно с UFC, към дигитални платформи.