Според нови данни шоуто между Майк Тайсън и Рой Джоунс-младши се оказа дори по-успешно от очакваното.
По-рано беше съобщено, че са продадени 1,2 милиона платени предавания, всяко от които струва 49,99 долара. Райън Кавано – собственикът на платформата Triller, през която се плащаше картината за мача, каза, че бройката надвишава 1,6 милиона и влиза в десетте най-купувани събития за гледане история на бокса.
Съобщава се, че Triller е платил 50 милиона долара, за да получи правата за излъчване. Отчитайки цената на едно излъчване и общия брой продадени PPV, се оказва, че платформата е спечелила около 80 милиона долара от това.
Форман: Тайсън може да получи възможност да се бие за световна титла
На 28 ноември в Лос Анджелис (САЩ) Тайсън и Джоунс прекараха 8 рунда от две минути на ринга, а в края на битката съдиите решиха да обявят равенство.