UFC официално е най-печелившият бранд в света на смесените бойни изкуства, след като станаха публични финансовите данни за изминалите шест месеца от годината, научихме от MMA Fighting.
През първите 2/4 от 2023 г. компанията е отчела $611,9 млн. приходи от медийни права, билети, спонсори и мърчъндайз. Най-голям дял от това представлява договорът с ESPN, който е донесъл $224,1 млн. през първите три месеца от годината и още $211,7 млн. през следващите три.
Продажбата на билети е генерирала приходи в размер на $63,8 млн. Основна заслуга за това има първата среща между Ислам Махачев и Александър Волкановски в Пърт, битката между Джон Джоунс и Сирил Ган в Лас Вегас, третия мач между Леон Едуардс и Камару Усман и реванша между Алекс Перейра и Израел Адесаня.
Изгледите за UFC изглеждат още по-обещаващи след сливането с WWE и обявената новина за новия спонсорски договор с Bud Light, който ще носи по $100 млн. на година.
Ръстът в приходите се изчислява на 18% на средна годишна база, спрямо предходния шестмесечен период през 2022 г.
През 2024 г. пък предстоят преговори за сключването на нов договор за медийно отразяване, който се очаква да бъде най-големият в историята на бойните спортове.