UFC ще се опита да влее свежи пари във фирмата с намирането на нов официален доставчик на екипировка.
Настоящото споразумение на веригата с Reebok изтича в края на годината и шефът ѝ Дейна Уайт се оглежда за нови варианти. Запитан какво ще се случи след изтичането на 6-годишния договор на стойност 70 милиона долара, президентът на UFC отговори, че „говори с хора“.
Според различни източници, компанията ще се раздели с Reebok, а една от основите причини е, че бойците от веригата не са доволни от настоящата сделка. Звездите негодуват, че споразумението ограничава възможностите им за индивидуални приходи от други спонсори, тъй като марката за спортна екипировка държи правата за реклама в залата на събитието. Личните рекламни договори не са забранени извън събитията на UFC, но всички спортисти са задължени да носят продуктите на американския производител в седмицата на двубоя си.