Начало Други Ще стане ли Betano толкова популярно в България, колкото и в Румъния?

Ще стане ли Betano толкова популярно в България, колкото и в Румъния?

Ще стане ли Betano толкова популярно в България, колкото и в Румъния?
0

Най-вероятно сте чували за някои брандове, които се появяват под радара, но не претендират толкова много с реклами и привличането на вниманието, а залагат на чистата практика и функциите, които винаги са доставяли повече възможности на клиентите. Не трябва да се изненадваме от това решение, понякога клиентите трябва да имат правото на избор, а ако трябва да бъдем честни, този оператор е заложил на своето реноме и доверието на клиентите, които ако останат доволни, биха оценили и направили сами препоръката.

Анализаторите дават висока оценка на онлайн казино Betano и ако трябва да бъдем честни, може да прекарате доста време в по-сериозни анализи и проверки на качеството, причината за всичко това се крие във факта, че тук  са добавени някои от най-професионалните и успешни заглавия – включително и тези на родни брандове, количеството е повече от впечатляващо и макар игрите да са обявени за около 200, клиентите смятат, че са много повече.

Брандът печели вниманието на аудиторията с доста професионални решения и възможности за по-високи шансове и удоволствие от играта, не трябва да се изненадваме и от наличието на турнири, участието в някои томболи и както вече можем да се досетим – аудиторията в Румъния вече е избрала един от основните брандове на пазара.

Въпросът обаче е дали този оператор може да се наложи  толкова лесно и на родна територия. От една страна е ясно, че за целта ще има нуждата от лиценз за работа в страната, но около есента можем да очакваме малко по-сериозно акредитиране от комисията по хазарта. Освен това не можем да избягаме и от още  един интересен факт – конкуренцията в страната не е никак малка и това означава, че ако този оператор се стреми да спечели вниманието на новите клиенти ще трябва да наблегне на две неща – първо една по-сериозна платформа за забавление, която да отговаря конкурентно на всички останали  и второ – впечатляващи стартови промоции и турнири,  с които повече клиенти да се привлекат.

Няма как да не открием, че родният пазар е наистина подготвен и доста по-критичен към новите брандове на пазара, а както се досещаме, при наличието на висока конкуренция се очакват и по-смели решения. При липсата на такива е повече от очаквано да се редуцира и вниманието от новите почитатели. Очакването обаче е малко по-различно, на първо място ще забележим, че този оператор вече има доста добри практики в Германия и Португалия, като Румъния не може дори да се брои за  фактор, след като там сякаш няма конкуренция – навлизането на нови пазари не може да бъде дори изпитание, за да бъдем по-критични към появата му на родна територия. Впрочем големите надежди изобщо не са насочени към стартовите промоции и навлизането на пазара – те продължават да са обвързани с красноречивото и сурово поведение на родната комисия по хазарта, която многократно е връщала желаещи да бъдат лицензирани. Има и логична причина, ако условията не са достатъчно  добри, трябва или да се преразгледат и пренапишат в срок или процедурата спира, а това не е особено приятно за никого, следователно жребият е не само хвърлен, но и преди да видим лиценз, не можем да бъдем сигурни какъв ще бъде крайният резултат.