Излязоха числата от PPV продажбите от трилогията между Канело Алварес и Генади Головкин. Вчера сутрин в редица медии започнаха да се цитира числото от 500 хил. купувания, което наложи на медийния гигант DAZN да изкара данни за всички продажби в света, които са над два пъти повече – 1,06 милн.
Всъщност 500 хил. продажби е имало само в САЩ, където се правят и най-много пари. Цената за едно излъчване за този мач беше сериозната сума от 89 $. За справка – във Великобритания цената беше около 20лв. + 20 лв за месечния абонамент към DAZN.
Проблемът тук е, че Matchroom – компанията на Еди Хърн, се изръси солидната сума от 69 млн. $ на търга за организиране на двубоя, което означава, че само продажбите в САЩ трябваше да са поне 1 млн. за да имат от компанията сериозна печалба.
Например, миналият май, когато Алварес отне пояса на Били Джо Сондърс в Тексас, мачът се е гледал в над 800 000 домове из САЩ, но пък тогава цената беше близо 20 $ по-ниска.
С оглед на изнесените числа е съмнително, че от Matchroom са със задоволени финансови очаквания, но те твърдят обратното, като обясниха, че по финансови параметри, това е третата най-добра среща, откакто DAZN стъпиха на американска територия. Срещата също така е била излъчена из други континенти, където преди това DAZN не е била представена.