Начало ММА В защита на бранда: Според Джо Роугън бойците, които не са в UFC „си губят времето“

В защита на бранда: Според Джо Роугън бойците, които не са в UFC „си губят времето“

В защита на бранда: Според Джо Роугън бойците, които не са в UFC „си губят времето“
0

Известният подкастър и коментатор на UFC Джо Роугън е сред хората, чийто глас се чува, когато говорим за смесени бойни изкуства. В скорошен коментар в подкаста си The Jor Rogan Expereince, той заяви, че в съвременния ММА има много добри бойци, които се състезават за организации различни от UFC, но времето прекарано там опропастява кариерата им. Причината за скептицизма на Роугън е по-ниската гледаемост и зрителски интерес към промоутъри, различни от UFC.

„Не проявявам неуважение към другите ММА организации, те имат много добри бойци, но често пъти чувствам, че атлетите опропастяват кариерата си там. Виждам елитни бойци, които се състезават за Bellator или PFL и си казвам, че никой не ги гледа. Искам да кажа, че има хора, които ги наблюдават и че те създават своя фенска база, но нека да погледнем реалността. Има различни нива. Ако не си в NFL, играеш ли наистина футбол?“, заяви Роугън, давайки за пример различните нива в американския футбол, в които се състезават големи спортни таланти, но големият ентъртеймънт, зрителски интерес, реклама и спонсорство остават запазени за най-високия ешелон.

Джо Роугън проследява развитието на UFC от първите години на появяването му до превръщането му в огромна спортна, маркетингова и финансова империя, която днес е апетитна хапка за най-добрите бойни атлети на планетата. С различен успех промоутъри като Bellator, PFL, Rizin, M-1, KSW, ONE и други провеждат успешни събития в различни точки на планетата, но на този етап рейтинговите показатели, количеството и качеството на бойците и бойните ивенти, мащабите и стандартите въведени от UFC, поставят компанията в абсолютно доминираща позиция, спрямо конкурентите в индустрията.