Начало Други Онлайн казино инфлуенсъри – кои са те и колко изкарват

Онлайн казино инфлуенсъри – кои са те и колко изкарват

Онлайн казино инфлуенсъри – кои са те и колко изкарват
0

Има ли казино инфлуенсъри? Със сигурност, ДА! Днес ще надникнем в техния свят.

В началото нека първо да разберем какво е Influencer Marketing?

Преди да разгледаме инфлуенс маркетинга в казино индустрията, нека отделим няколко минути, за да разберем неговата същност. Този вид маркетинг е една от най-новите маркетингови стратегии, които компаниите използват за популяризиране на своите брандове и услуги.

Днес терминът „инфлуенсър“ важи изключително за хора с много последователи в социалните медии. Става дума за тези от тях, които използват личността си, за да популяризират марки в своите фен бази. Целта е ясна – това им гарантира финансови приходи. Началото е положено в World Wide Web, но инфлуенсърството избухва през последното десетилетие поради възхода на платформи като Instagram и YouTube.

Каква е схемата?

По принцип  големите брандове от цял ​​свят винаги са искали да накарат знаменитости и спортни звезди да подкрепят техните продукти и услуги.

Логиката зад това е проста.

Когато име на известна личност подкрепя определен продукт или услуга – той получава много внимание от своите почитатели. Ако всичко е направено правилно, това не само ще увеличи имиджа на бранда, но и ще доведе до увеличаване на продадените продукти.

С огромния растеж на платформите за социални медии през последните няколко години, днес стана възможно да се ангажират дори обикновени хора за популяризиране и утвърждаване на различни продукти и услуги. Брандовете вече не трябва да разчитат изцяло на известни личности и спортни звезди. Те могат да използват силата на социалните медии. Просто си сътрудничат с инфлуенсъри и  те популяризират конкретна марка, продукти и услуги за своите последователи.

Работи ли Influencer Marketing в казино индустрията?

Да, отдавна има онлайн казино инфлуенсъри, дори няколко българи с много малко последователи.

Инфлуенс маркетингът генерира в казино индустрията милиони долари, защото пазарът е огромен и продължава да расте с всеки изминал месец. Казината се радват на още по-голяма популярност като:

  • ангажират популярни лица,
  • измислят креативни маркетингови кампании за инфлуенсъри,
  • предлагат всякакви награди.

Защо онлайн казината все повече разчитат на инфлуенсъри?

Онлайн казината продължават да се борят жестоко за пазарен дял. Повечето от тях са склонни да се опитат да надминат конкуренцията, като предлагат на нови играчи изгодни бонуси, специални оферти и изключителни предимства, за да ги накарат да се регистрират и да бъдат лоялни към определено казино. Трите най-големи предизвикателства, пред които са изправени онлайн казината, са следните:

  • стимулиране на квалифициран трафик,
  • превръщане на посетителите в клиенти,
  • трансформиране на играчите в лоялни играчи, които продължават да се връщат за още и още забавления.

Повечето онлайн казина се стремят да се фокусират върху увеличаването на своите бонус оферти за „добре дошли“, като вдигат рекламния си бюджет. Тепърва някои от тях ще използват силата на ифлуенсърите, за да увеличат базата си от играчи.

Много от тях вече са осъзнали потенциала за набиране на популярни лица и имат много добри условия за възнаграждение, ако инфлуенсър води трафик към сайта им. Например, Slots LV, предлага много силен модел на приходи на инфлуенсъри, базиран на комисионни, ако те привличат играчи в тяхното казино.

 

Казино инфлуенсъри – какво представляват?

Повечето от тях са мъже в началото до средата на двадесетте години, които живеят в страни с нерегламентирани разпоредби за хазарт в интернет. По-долу разглеждаме най-често срещаните начини, по които тези съвременни маркетолози печелят финансови средства чрез своята професия. Говори се, че най-добрите и популярни казино стриймъри изкарват по около 100 000 долара на месец, но как?

Затаете дъх – следва много интересна информация.

  • Афилиейт линкове (Affiliate Links)

За какво става дума? Казино инфлуенсърите имат собствен приход като играят в различни платформи. И после могат да пишат за тях в блог и да ползват афилиейт линкове. При тези линкове се заплаща комисиона, когато потребителят прави конкретно действие, минавайки на сайта на казиното.

Ето и друг пример.

Всеки, който е запознат с интернет, вероятно е чувал за стрийминг услугата Twitch. Сега тя има над 44 милиона активни потребители само в САЩ, отбелязвайки над 70 милиона часа гледани на ден в световен мащаб.

Следователно популярните казино инфлуенсъри имат достъп до огромна аудитория, която може да гледа игрите им в онлайн казина.  И в същото време те рекламират партньорски връзки и банери на страницата си, като често се обръщат към зрителите с апел да се присъединят към забавлението, като се регистрират и играят с някоя от предлаганите от казино игри. Ако нов играч в онлайн казино създаде акаунт в казино платформата чрез афилиейт линкове, лицето, което му е предоставило тази връзка, получава комисионни, произтичащи от залаганията на неговия реферал. В повечето случаи за цял живот. По този начин схемите за реферали за онлайн казино са едни от най-примамливите в тази маркетингова ниша.

  • Директно спонсорство 

Съществуват много слухове относно средствата, които инфлуенсърите използват, за да играят  на онлайн ротативки и игри с дилъри на живо в своите канали. Някои анализатори смятат, че те използват опции за демо игра, докато други са на мнение, че платформите, на които играят, им осигуряват бюджет. И трябва да върнат после всички натрупани печалби.

Но….това е предположение. Какъвто и да е случаят, няма съмнение, че много от инфлуенсърите се обединяват с казината, които им дават достъп до изключителни предимства, като бонуси, недостъпни за останалата част от тяхната потребителска база.

Подобно партньорство обикновено включва инфлуенсъри, които играят само на казино сайта, който популяризират, те разполагат с банер в своя канал, така че да става ясно къде играят. Те могат също така да носят риза с логото на спонсорираното от тях казино или да имат други аксесоари в снимките си в Инстаграм, които популяризират партньорската им марка онлайн казино.

  • Поддръжка от фенове

Според изследвания популярните инфлуенсъри в Twitch печелят между 3000 и 5000 долара на месец, ако приемат тази професия сериозно и се отнасят към нея като обикновена работа от девет до пет. Средно разумно установените интерактивни онлайн играчи в казино получават около 250 долара приходи от реклами на 100 абонати. За да започнете да печелите пари чрез тази услуга, трябва да имате поне 500 последователи.

А знаете ли, че някои фенове дори даряват пари на инфлуенсърите? Освен стрийминг в Twitch, някои играчи правят това и чрез YouTube, който приема дарения. Също така, ако инфлуенсърът има огромна аудитория, той може да популяризира друг играч или услуга в замяна на комисионна.

Вместо заключение Повечето хора играят в онлайн казината като форма на забавление. Но ясно е, че медалът има и друга страна. Например, един от най-добрите казино инфлуенсъри Брайън Кристофър печели като се забавлява любимите си игри. За целта той споделя своите приключения в YouTube. Средно има 2 милиона гледания на месец. А пък видеоклиповете му са популярни в 213 страни по света.